Monday, December 22, 2008

TOSU PREMIUM OUTLETS

21/12/08 (Sunday), we went to Tosu Premium Outlets for window shopping.... Outlets ini di bawah pengurusan Chelsea Property Group yg berpusat di US. Terdapat lebih drp 120 outlets barangan berjenama spt Tommy Hilfiger, Oshkosh B'gosh, Royal Copenhagen, Escada and many more... what I can say is... tmpt nie amat sesuai utk mereka yg gilerkan brand... Cuaca hari tu hujan... fortunately... ader org Jepun kat belakang aku nie tolong payungkan... thank you...
Aku tmpt2 mcm nie tak berapa minat sgt... Maklumlah aku nie bukan jenis yg suke sgt benda2 branded nie... pakai yg klon jer... Tapi org pompuan mmg suke ler tmpt cam nie...
Udin suke sgt dpt jumpa Danish... actually... Udin tak berapa sihat hari tu... masih demam selsema lagi tu...
Aku tak leh nak pusing2 sgt sbb semua anak2 tak berapa sihat... especially Kakak... Alang2 dah datang, ambik gambar la....
Kalo tgk org yg mai sini... boleh dikatakan org Jepun kelas atasan... bukan yg jenis duk danchi..
Kat tmpt nie kirakan sesuai utk mereka yg sukakan fesyen Europe sbb banyak jenama international...
Ini tempat Santa Claus Jepun duk bagi hadiah masa Christmas nanti...
Eventho we went there 4 a short time... as usual... Mama still bought somethin' 4 herself... sukela tu...
Udin : Nape bear nie main muzik tak dengar pun....
Kakak tak larat nak jalan sbb badan tak sihat lagi... pantang nampak bench... nak duduk jer...
Aku tak leh nak pi pusing mane2 lagi... Depa semua tak sihat jadi aku terpaksa balik awal ler...

No comments: