Monday, December 15, 2008

EID UL ADHA WITH BRO WAHID

14/12/08 (Ahad), kami beraya di umah Bro Wahid (Japanese Muslim) di area Hakozaki utk menikmati hidangan enak masyarakat Jepun. Antara menu yg disediakan ialah Nasi Ayam Ala Jepun & Oden... Aku ingatkan, kat Nogori Sembilan jer ade guna oden.... Kat sini pun ador... Mmg menyelerakan... Mcm dah dlm rancangan 'Jalan2 Cari Makan'. Ini first time aku makan Nasi Ayam Jepun bersama Oden. Oden nie permintaan aku sbb wahid pernah tanyer aku dulu apa yg aku nak makan....

Kaum Hawa makan di bahagian dapur... manakala kaum Adam di dalam bilik khas.... special guests katakan...
Mmg sodap Nasi Ayam Jepun nie... Boleh mintak resepi... Nanti open house kat Msia boleh buat.... kasi gempaq skit.
Nie aku punya hero... dah naik 'sheikh' dah nie... habis berterabur mainan kat umah Bro Wahid dia & kengkawan dia kerjakan...
Dah main tu jgn lupa simpan balik....

No comments: