Monday, April 27, 2009

NEW PREDATOR'S ON THE GO!

Sempena International Football Championship (KUMSA) di Fukuoka Sabtu nie, aku beli boot yg dh lama aku idamkn iaitu ADIDAS PREDATOR... kalo kat Msia mmg aku tak beli punya... asalnya, aku nk tubuhkn team Msia... tp budak2 undergraduate ada game lain hr Ahad kat Hiroshima (maybe aku akan turut serta)... sbb aku xde lg team & pas mhadiri bbrp siri pmilihan utk pasukan dr neg2 lain... akhirnya aku dpt tawaran utk mwakili team Egypt sbg pemain import... tp tpaksa aku tolak sbb ada pemain Senegal invite aku main ngan team campuran... hot & fofular plak aku nie!.. so tgklah nnt team campuran aku camne...
Nie kira kemunculan ke2 aku sebagai pemain import... sblm nie aku pernah main ngan team Jepun kat kampus aku dlm kejohanan sekitar Kasuga... aku rasa perlu ada boot yg bagus sbb sblm nie aku pakai kasut futsal jer... padang kat sini padang bpasir so kalo hujan memang kena ada boot jugak la...
AWAS!!... dh lama aku xmganas kat pdg bola... tunggu... kpd team Egypt, aku dh tau strategi hangpa (sbb aku training dengan depa)... MAKAN BOLA... TIDO BOLA... SEME BOLA...

4 comments:

yatie chomeyl said...

ni kalau tak menang gak tak tahu la :P

abg sheikh said...

to adik yatie,
kalo xmenang nk uat camno.. :( maila bg sokongan..

equals D said...

lahh ni pak cik sheikh pnya ke. nampak kcik, igtkan uddin pnya

pakcik sheikh said...

to equalsD,
kaki pakcik comel jer;)