Saturday, April 25, 2009

ME @ CHIKUSHI CAMPUS

Nie gambar kenangan ketika meraikan rakan2 lab aku yg graduate br2 nie... depa seme dpt keje kat Tokyo... kalo nk tahu, kat Kyudai (Kyushu Uni) ini ada 5 campus... kat Chikushi Campus nie, akulah sorang2 nya wakil dr Msia...
Ini plak gmbr ketika aku menghadiri 'Kursus Penggunaan Software PALM' di RIAM (Research Institute of Applied Mechanics) selama seminggu... tenaga pengajar didatangkan khas drpd Jerman... Lab aku ada 3 orang wakil iaitu aku, Ikegaya & aku punya sensei... peserta yg dtg adlh terdiri drpd pelbagai universiti di sekitar Jepun nie...

4 comments:

equals D said...

gambar atas tu kan cikgu, yg 2 dari kiri dgn 2 dari kanan hensem ! :D

cikgu said...

to equalsD,
yg 2 dr kiri logik gak hensem.. TAPIIII.. kalo yg 2 dr kanan tuuuu, mcm xcaya jer.. HAHAHAHA..

Ajwin Ajeera said...

hahaaha.
lawak la cikgu ni.
hehe

cikgu said...

to Awin,
sekali-sekala..