Friday, March 6, 2009

BURGER 4 KING

Selama 8bln lbh aku duk Fukuoka nie, selama itu jgkla aku xmkn burger... kalo x, itulah antara menu utk dinner aku setiap kali blk dr UTM... smp brother jual burger 2 pun dh tahu dh aku order burger apa...
Jd, org umah aku pun sahutlah cabaran utk pertama kali dlm hidupnya uat burger... inilah hasilnya... Special Chicken Burger utk kekandanya yg penat blk dr keje...
Tunjuk sekali lg gmbr... pergh!! marvellous... mcm xcaya jer dpt mkn homemade burger... aku siap mkn 2 biji lg... 2 pun mcm nk tambah lg... lain kali, Ayang uat mcm Zinger Burger plak...
Utk ank2 tsyg, Mama dia uat Special Buttercream Burger + Chocolate... sbb depa xmkn pedas... Faqihah pelik tgk bijan kat atas roti... siap kutip buang... mcm sapela 2 ms kecik2 dlu...
Gmbr nie lari sket dr tema... tp blaku sewaktu dgnnya... tgh aku syok duk mkn burger, tetiba Aqil bgn bdiri ngan sdirinya... xsmp seminit pun sbnrnya... dh nk leh jln dh ank bongsu aku nie... si Aqil siap tepuk tgn lg 2... agaknya ucapkan syabas kat Mama dia kot...

11 comments:

Ummu Aqil said...

wah subarashi...kite tak sempat nak buat lgi...beso noi burget tu...

DiniDalila said...

Sedapnyerrrrr!
Cikgu ni asyik masak yang special2 je.Jadi chef terus lah!
Hehehe

Anonymous said...

to Aishah,
hehehe... 2 namanya burger kingkong...

to The Reader's,
lom layak lg ckgu nie... nie br nk coba2...

yatie chomeyl said...

shedapnyerr...tepekla resepi camne nak wat...terliur dah tgk gambar2 nih...meleleh2 air liur

Anonymous said...

to yatie,
abg sheikh kt, kalo tepek resepi kat blog nie, rs cam xkena plak ngan jiwa maskulinnya 2... eleh... kalo yatie nk, leh rujuk kat blog hana & aishah yg akak link 2, k?... mcm2 resepi ada...

Idayu said...

burger king satu!!

equals D said...

xdelah, yg cikgu ni.. semuanya cikgu blh masak. eei bengangnye ! hehe. xpasal2 ngamuk lak.

Anonymous said...

rajin betul liza ni patut pak sheikh sayang yer..hehe..

Anonymous said...

to Idayu,
siap... phtrn spesel ke niigata.. hehe..

to equalsD,
haha.. jeles ker?.. sbnrnya kn, kalo awk dlm situasi ckgu, ble mn ada mknn, nk mkn.. tp xleh... ms 2, seme yg awk sangka xmampu uat, akan jd blh!!

to linda,
hrp2 cam 2 la kn?...

equals D said...

ok, sy cabar cikgu, buat roti canai. cikgu tebar sendiri. ahahah :p

Anonymous said...

to equalsD,
r.canai?.. haha.. mmg dlm prancgn 2 sbnrnya.. tgu n3nya je lah nnt yea?..