Tuesday, September 2, 2008

ICHI MARU MARU

31/08/08 (Ahad) aku dgn budak2 lab pi release tension kat JJ Club Ichi Maru Maru di Onojo. Lebih kurang 15 minit jln kaki dari kampus aku. Budak2 Jepun nie, kalo penat study, sinilah tempat dia org lepas geram. Jadi, aku ikut jer lah... Nak tau apa ader kat sini? Jom....
Kat sini, mula2 kena buat kad dulu.... free jer... lepas buat kad baru leh masuk... satu jam bayaran dia 450 yen... Apa saja game yg ader dlm tu, boleh belasah jer main...
Kalo nak kenal, sebelah kiri aku tu (yg tinggi tu) name dia Iwai San Sebelah kanan aku tu Chikushi San, budak master tahun 2. Dalam club nie, semua jenis mainan ader... mmg sesuai kalo bawak budak2, sbb ader banyak mainan utk budak2... utk org dewasa LAGGGI banyak.. nak main ping pong, pool, futsal, fishing, game, bowling, dart, karaoke and banyak lagi....
Aku main lumba kuda dulu... mmg mcm naik kuda betul!! sampai semput aku duk tunggang kuda nie.. Takyah letak token mcm kat m'sia, main jer... sbb dah buat kad... dia kira berapa jam kite duk dlm nie...
Dua org budak nie kawan baik aku kat lab... Iwai San dan Sanaka San... aku selalu borak dgn dia org. Iwai tu dia dah dpt keje kat Kyushu JR dan Tanaka dpt keje kat Sony. Bulan 4 thn depan depa start keje..
Ader gaya mcm komando tak????....
Lepas tu, aku main ping pong plak... Mcm biasalah, aku mmg kalah!!!
Kat sini ader kolam utk memancing... Ingatkan senang jer, rupanya payah gak nak dapat ikan!!...
Game nie yg aku mmg berbakat (kasi up skit!!!)... aku JUARA main dart!! Semua budak2 lab nie aku titik.. Cara main dia, kite kena baling bagi kena semua kawasan sebanyak 2 kali termasuk yg tengah tu (bull). Aku 2 kali kena bull...
Ini plak pool... Aku main 2 set... set pertama kalah... set kedua tu patut dah boleh menang, tapi kalah jugok.... yg lawan aku takde lah terer pun tapi aku lagi tak terer....
Last sekali aku main bowling... Pusingan pertama individu... Mcm biasalah, aku bukan terer sgt, tapi yg penting aku tetap beri saingan sengit utk tentukan tempat terakhir... aku dpt tempat kedua terakhir (85 pin). Yamaguchi (yg gambar depan tu) tempat last (82 pin)...
Pusingan kedua aku main berkumpulan (3 sekumpulan).... Team aku kalah lagi... Tapi ader sikit peningkatan... aku strike dua kali... tapi depa cakap dah terlambat.... Jadi team aku kena belanja dia org minum air....

5 comments:

RuHiL said...

Salam.. En Sheikh..! ingat ag tak saye Ruhil.. student diploma En dulu.. saya skang kat Sheffield.. ikut husband..

Sheikh & Family said...

Ingat lagi...husband buat phd ker..

RuHiL said...

a ah.. pegi btn sama ngan en ari tu.. saya tgk kat dlm gambar btn die.. eheh.. en tgk la dlm blog saya nih.. kot cam die.. bukhari namanya..

Sheikh & Family said...

Aah mmg cam...kawan dia si amir tu rasanya pi tokushima kat jepun..Ade jumpa tak cik pauziah kat shefild tu..or en zaki...Saper bagi blog nie...

RuHiL said...

yup.. si amir tu mmg pg tokushima.. cik pauziah tu bukhari ada jumpe.. ada ari tu jumpe en zaki.. die dok seminggu umah adik die.. zakiyah.. si kiyah tu member kamcing kat sheffield nih.. die la yg bagi blog ni.. link dari jurnalalif.. eheh.. kem salam pada kak hasliza.. eh tul ke.. tgk skali imbas kat buku klinik baby montel tu..