Thursday, October 30, 2008

'CUCUR BADAK' SPECIAL FROM PAK SHEIKH

Cucur badak nie antara kuih kegemaranku.... Aku buat nie masa bulan pose hari tu... Tapi sbb ader banyak lagi gambar lain yg lebih penting.... jadi yg nie aku masuk lewat sikit.... Ini antara kuih yg aku buat sendiri first time... Nak makan kuih yg pelik2 & susah nie kena buat sendiri lah....
Kat sini takde jual kelapa parut... Jadi kena beli kelapa kering yg dah dipek... Janji ader kelapa.. Hentam sajer lah labuuu....
Alang2 nak buat... buatla banyak2... leh frozen....
Mmg cerewet buat kuih nie.... Banyak sgt steps... Takde short cut....
Sampai tertidur Aqil tu.. duk tunggu aku buat benda nie.... Biar lambat asalkan sodappp...
Wow... Mmg sejibik rasa die mcm umi aku buat kat kg.... Maklumler resepi bonda.... Kawan2 kat luar tu tgk gambar jer lah yer....

No comments: