Saturday, July 25, 2009

HAPPY BELATED BIRTHDAY, MAMA

Pd 18/7/2009 adalah hari jadi org umah aku. Aku telah mencipta sejarah dlm hidupku, kek love ini aku wat sendiri khas utk isteri yg tersayang... sungguh tak sangka menjadi jugak kek aku nie... dekat 3 jam jugak aku berhempas pulas kat dapur... maklumlah, dah lama xwat sejak bz dgn study nie... ini jer yg termampu aku wat utk besday wife aku. Next time abg wat kek bertingkat lak. Tungguu....
Tgk lah kawan2 hasilnyer... mmg lazat, sehari jer habis... tapi maaf yer kawan2, aku xwat utk org lain... special order jer.

6 comments:

A'thiqah said...

happy belated birthday kak LIza~ hehe.. seronoknya dapat kek special made..

yatie chomeyl said...

hepi besday k liza..wahh nampak oisyiiii kek tuh... nak order mulih? ngeeeeeeee

Idayu said...

hepi belated besday liza! bertuahnya bdn ada org buatkn kek...kawaii
jer kek tuh

pinatbate said...

caiyok pak syeikh !
macam ni abes lah tutup kedai kek..

Sheikh & Family said...

tq seme ;)

kak pinat,
pak sheikh senyum lebar.. hehe

Anonymous said...

salam liza....hebat pak sheikh yer..hehe, nanti jln2 umah kita ambil award..senang jer tempek jer..